seg segare segast!

Seg Segare Segast! Där har ni beskrivning om hur jag har mått idag och fortfarande mår! Jag och Vanessa fick för oss att dra ut igår. Hittade pyttelite bacardi i barskåpet så vi kunde ta en varsin grogg här hemma. Drog ner till Sky Bar och satt oss där med någon drink och lyssna på pianobaren. Efter ett tag drog vi till Konrad, haha, galet dött! Var ca 15 pers där kanske. Men domingo jobbade så vi var med honom, trevligt! Vanessa var tvungen att dra hem tidigt pga vissa problem men jag ville inte alls gå hem. Så jag stannade kvar och satt och pratade med Domingo sen drog jag tillbaka till Skyen och tog en drink där och kunde åka hem med grannen 01.30! Full och glad var jag i alla fall, och konstigt nog fick jag en riktigt bra kväll!

Idag har jag mått illa och haft huvudvärk! (blir alltid bakis på sprit) Som tur är har det gått över nu och jag är bara sjukt jävla seg och jättehungrig verkligen! Har fått i mig lite yoggi idag bara, för det blir man ju mätt på också. Maten är snart klar och det ska bli ruskigt gott sen ska jag ta täcket till soffan och bädda ner mig där och kolla idol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0