Sing Star vs Buzz!

Hade tänkt att uppdatera innan jag drog iväg men en viss moster och hennes vännina kom förbi och skyndade på. Satt ju och kolla på idol i godan ro och så ska man helt plötsligt slänga på sig kläderna och åka iväg. Brorsan körde oss, min moster och hennes vännina skulle ner på stan och jag skulle till Vanessa som var hos hennes syster Gia på Viksäng.

När jag kom till Viksäng satt dom och körde Sing Star, nå disneychannels låtar, hade ju knappt hört någon, kunde absolut inte sjunga dom så helt ärligt gav jag det inte ens ett försök. Övertalade dom att köra Buzz istället, det var roooligt! Fast jag kom sist varenda jävla gång ;( så jag sög ganska hårt på det men ingen dålig förlorare här inte! Nästa gång vi har en spelkväll så ska jag fasen ta med mina Sing Star jag har hemma, har några stycken, då ska jag spöa skiten ur er ;)

Nu ska jag sätta på lite mysig musik och spela lite på datorn. God natt på er alla glada! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0