Skar mig i handen! ;(

Aj! Kom hem och skulle fixa macka, var lite för ivrig och skar mig i handen ;( Det gjorde ont! Har inget plåster hemma heller, så det svider som fan! Nova är här nu i alla fall. Hon sitter och målar och tittar på Karlsson på taket, hihi. Det var längesen man såg den filmen, så helt ärligt sitter jag och tittar lite också, får passa på, haha.

Håller på att städa lite i mitt rum också, det behövs. Sen när filmen är slut hade jag tänkt att dammsuga lite. Skulle ha gjort det för ett par dagar sen men det blev aldrig av, det kan ju lätt bli så, hehe! Nej, vi hörs sen! Puss

Kommentarer
Postat av: FRIDA - It´s all about me

sv, åh, vad skönt! :O Så du är inte avundsjuk på mig som måste gå upp kl 6 varje dag? (A)

2009-09-30 @ 17:28:00
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: FRIDA - It´s all about me

sv, åh, vad skönt! :O Så du är inte avundsjuk på mig som måste gå upp kl 6 varje dag? (A)

2009-09-30 @ 17:28:01
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0