Something New!

Har precis kommit hem från Ica Maxi, galet mycket folk. Glömde bort att det är helg och att det var löning igår. Hittade ett par jättefina gardiner i sammet faktiskt, men dom var lite läckra så jag var tvungen att köpa dom. Lila såklart, har ju lila detaljer i mitt rum. Köpte även nya sängkläder som också lila, haha. Dom var riktigt fina, tyvärr var dom ganska dyra men min mamma betalade hälften, tusen tack! :)

Just nu ligger ligger sängkläderna i tvättmaskinen, då kan jag bädda i det sen på en gång. Sen ska jag försöka få upp gardinerna också om jag har tillräckligt med krokar, annars måste jag införskaffa det. Ni ska få se en bild på allting sen när det är klart :) Har lite funderingar på att möblera om också men samtidigt är jag lite tveksam, men man vet inte hur det blir förrens man har testat! :)

Nu ska jag duscha! Vanessa sitter och väntar på att jag ska bli människa igen, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0