Spotify Premium

Ja, jag kanske är sist i världen med att skaffa Spotify?! Men nu, ikväll har jag äntlingen skaffat det! Jag kunde ju få det gratis och då är det ju massa reklam och det orkade jag inte riktigt med, har hört att det är ganska irriterande efter ett tag. Så valde Spotify Premium, då är det ingen reklam och man får tillgång till dom lite nyare låtarna lite snabbare. Det kostar 69:-/mån i 12 månader. Jag är nöjd! :)

Jag tror jag har nåt skit i kroppen som inte vill bryta ut. Jag sov många timmar inatt, men inte för många, ca 8 - 9 timmar vilket är alldeles lagom för mig. Och jag har varit skittrött hela dagen och råkade somna till lite nu när jag låg i soffan och kollade på soffan, förstår inte vad det är med mig. Jag vill inte vara såhär trött!

Nåja, ska fortsätta lyssna på min underbara musik nu, hehe. Sen kolla på vilka som går vidare i Idol sen tror jag fan att det blir att sova, om jag inte skulle bli pigg nu då, det skulle inte förvåna mig. God Natt på er söta! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0