Sysselsättning!

Det här funkar inte. Jag har trött 24/7 vafan. Tror inte att jag måste höja dosen på min medicin utan att jag måste hitta något att sysselsätta mig med på dagarna. Igår somnade jag på soffan vid halv tio, vaknade upp klockan tre inatt och var pigg, tog väl lite mer än två timmar för mig att somna om igen. Fast jag inte kunde somna var jag så trött att jag inte orkade gå in och lägga mig i sängen så jag har sovit på soffan tills klockan elva idag, haha. Den är skön men längtar nog tills jag får sova i min säng inatt! :)

Idag har jag ingen aning om vad som händer, verkligen ingenting. Kanske ut och gå? Om jag får arslet ur vagnen så, ja kanske. Fast då måste jag ladda mobilen för den dör snart och sen lägga in lite bra musik! Nåja, vi får se! Ha det bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0