The Ugly Truth

Det vart bio ikväll i alla fall, jag kände att jag får må som jag mår för jag ville verkligen inte sitta hemma. Jag tog en alvedon och som tur var hjälpte den lite i alla fall. Tack för det!

Hämtade upp Vanessa, Denise och Elin och vi rörde oss ner mot stan. Käkade mat på Spicy Hot, vilket inte var igår jag åt så det var riktigt gott! Strax efter att vi ätit klart kom Emma och gjorde oss sällskap. Filmen började inte förrens 21.15 så vi hade lite tid att fördriva. Gick upp till jobbet och kollade läget och sen gick vi och köpte godis till filmen, ett måste såklart när det är bio! Vi såg The Ugly Truth och den var riktigt bra. Över förväntningarna faktiskt, skrattade sjukt mycket! Den kan jag rekomendera för er som gillar romantik och komedi i ett! :)

Nu sitter jag här och känner mig rastlös, vad ska jag göra?! Ingen sitter hemma såhär dags ett fredagkväll, alla är ute och festar. Jag får väl se om någon har lust att snacka lite skit, om inte får jag slå på en film även fast jag inte alls känner för det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0