Underbara säng!

Jag har sovit underbart skönt i min säng inatt. Den kändes nästan som ny, underbart! Jag har inte velat stiga upp ur sängen. Jag har bara legat och kollat på tv och tagit det lugnt. Skulle vilja ha någon bra serie eller en massa bra filmer att se på men det verkar vara ganska dött på den fronten just nu, verkar inte som om det finns så mycket att se.

Jag ska snart vara duktig och ta fram dammsugare, kom fram några dammråttor igår när jag möblerade om, haha. Kändes inte som om det var så populärt att ta fram dammsugaren halv elva på kvällen så ska ta och fixa det idag. Ska damma av lite lätt på vissa ställen också, sen är jag nöjd!

Ikväll blir det bara tv´n och jag, funderar på om jag ska börja kolla på Grey´s Anatomy, var ett bra tag sen man såg dom första avsnitten. Har ju alla säsonger och väntar på att säsong fem ska släppas. Jag struntar i alla kolla på det på tv så köper jag det när det kommer ut på dvd så kan man kolla på alla avsnitt irad om man så vill, slippa vänta en hel vecka tills nästa avsnitt går, mycket bättre! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0