Dataproblem

Inte haft tid att uppdatera något idag. Var hundvakt ett par timmar på förmiddagen och sen har jag bara legat och vilat och tagit det lugnt. Vid kl 17 åkte jag och brorsan hem till Domingo, ska ju köpa hans dator. Efter mycket om och men så kom vi iväg därifrån men pga en del saker som inte ville funka som vi skulle så fick Domingo följa med hit. Åkte förbi moster och kollade in hennes nya lya, blir nog fint när hon fått iordning. Jonas kom förbi också så jag kunde låna en sladd av honom.

Väl hemma började Domingo fixa med datorn och allting gick jättebra. Bjöd honom på lite mat också som tack för att han kommer hit och hjälper till liksom, hade inte alls klarat det utan honom. Men sen skulle han fixa en grej och råkade göra en litet fel, så nu sitter han fast. Försöker som en galning att få tag på en Windows XP nu, jag vill kunna spela the sims ikväll! Men ingen jävel verkar ju ha en att låna ut. Jonas har, men han orkar inte komma hit, han skulla fan få 50 spänn men nej. Galeeen.

Nu ska jag försöka ragga upp någon på msn som bor i närheten, helst på bjurhovda och se om det löser sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0