Webbtv!

Åh, jag har fan mått illa fram och tillbaka hela dagen, galet seg jag blivit utav det!

Nu har jag bäddat ner mig i sängen och gosat till det rejäl, kuddar och täcken överallt, ligger som en kung! (drottning då kanske, låter bättre med kung, haha!) Och mitt illamående har lugnat sig för stunden så det är skönt! Hade tänkt att kolla lite på webbtv´n, se om det är några avsnitt man har missat av nåt program eller så. Jag har ingenting bättre för mig och så låter det jäkligt skönt!

Åh, jag är så himla glad! Att du fortfarande hör av dig efter allt som har hänt och jag förstår dig att du inte är i den lättaste sitsen just nu men jag blir så glad när du hör av dig, när du fortfarande ger mig komplimanger och att du alltid låter så himla glad och att du faktiskt saknat att prata med mig! Är så himla glad att vi kan fortsätta prata och vara vänner! En stor PUSS på dig för det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0