2 April

Vilken vecka det har blivit :)

I onsdags skulle jag och brorsan dra ut till bolaget och sen bara ta det lugnt, icke! När vi åkte från bolaget ringde Jenny och frågade om jag kunde jobba. Fixade till mig snabbt som fan, det var nog en rekordtid för mig, så jobbade 16.15 - 21 i onsdag. Sen igår skulle jag jobba 14 - 21 men Jenny ringde mig 08.20 och frågade om jag kunde komma in så fort som möjligt. Självklart men jag var helt slut efter att bara ha sovit 4½ timme ungefär! Men härligt med pengar :)

När som helst ska jag gå ner till min moster Anita, bjuds på påskmat! Det ska bli mysigt! Är ledig idag så ska inte göra allt för mycket! Sen jobbar jag imorgon 12 - 20 och söndag 10.30 - 15.00 på Ica sen blir det fest på söndag ;D

Nu måste jag kila! Ha det bra! :)

Kommentarer
Postat av: Stephanie

HALLÅ, HUR GÅRE MED BLOGGANDET?!?!



Den stora svarta soppsäcken kommer tillsammans med mig på onsdag kväll ;) Bara välja & vraka.

Kramar

2010-04-22 @ 18:30:45
URL: http://steppastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0