Hoppsan!

Jag är inte så bra på det här märker jag. Men jag kan kort och gott erkänna att jag har ingen inspiration alls och inget sug efter att blogga när min design är så sjukt förbannat tråkig. Men okejrå, får försöka igen efter att ha fått vissa klagomål på att det inte händer nåt här.

Mitt liv rullar på som vanligt. Jag kommer inte ens ihåg vad jag har skrivit om sist, vad som hänt sen dess. Men jag har fått extra jobb på Ica Ettan vilket känns bra, även om jag önskar mig lite mer tider där. Men ska ringa chefen och prata med henne om hur hon hade tänkt sig under sommaren.

Jobbet på Skyen finns kvar. Är ledig nu tre dagar i Maj så funderar på att jobba alla andra helger så man har lite pengar sen i sommar, alla pengar behövs ju.. det kan man aldrig få för mycket av.

Kan även ta och berätta att jag har träffat en jättemysig kille vid namn Karl. Han bor dock i Örebro (inte världens ände men ändå) Vi träffas så ofta vi kan och vi får se hur det slutar, eller börjar?! hmm. Allting känns jättebra i alla fall! :)

Nu har ni fått en liten update i alla fall. Jag orkar inte skriva mer, eller tänka för jag har en dryg jäkla huvudvärk. Jag är förkyld och har mens, det kan ju nästan inte bli bättre?! Skönt att man får pengar imorgon, det är lite lycka! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0