Vart tog helgen vägen?

Nu är denna helg slut och jag har inte fått vila någonting alls! Jag har bara jobbat och tjänat pengar, det är i och för sig bra det, istället för att vara ute och ränna och göra av med dom, haha!

Jag skulle ha varit ledig idag men Jenny ringde och väckte mig och fråga om jag kunde komma in och jobba för en tjej var sjuk, visst. 5½ timme klarar jag, men dom var fan jobbiga alltså. Min hjärna hade ställt in sig på ledighet tror jag, haha! Men pengar så vafan!

Nu ska jag lägga mig och glo på senaste Wallander filmen, Arvet. Mamma hyrde den men hon har redan sett den, hon orkade inte vänta tills jag kom hem från jobbet, haha. Ska käka Marabou Polka, riktigt god :) och även en kladdkaksmazarin, måste ju provas! Mums!

Hörs imorgon säkert :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0