13 Februari

Hallå där!

Kommer bli lite dåligt med uppdateringar tills jag får tillbaka min dator, om jag får tillbaka den helt fungerade vill säga?! uuh, känner inte för att lägga ut pengar på en ny dator direkt. Hoppas Patrik kan fixa den!

Igår jobbade jag som vanligt på fredagar. Den var en ganska lugn kväll och efter halv tolv var det riktigt lugnt!
Idag har jag bara slöat och om en timme ska jag dra iväg till jobbet igen. Hoppas på lite mer att göra ikväll faktiskt, klockan tickar på fortare (känns det som i alla fall) och man blir inte så seg som man annars blir.

Imorgon är det alla hjärtans dag och jag kommer ha fullt upp. Försöka komma upp i skaplig tid, åka och handla lite småsaker, bla någonting till min pojkvän.. sista sekunden där ;) Sen kommer min kusin hem från Thailand imorgon så då ska vi fira henne för hon fyllde år för två veckor sen så kommer vara där hela kvällen! Sen hoppas jag på att Christian mår bättre så han kanske orkar sova här :)

Nu ska jag fixa håret, har inte orkat gjort det tidigare sen åka till jobbet! Som sagt, vi får se när vi hörs igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0