20 Februari

Hallå där!

Jag bara fortsätter att nysa hela jäkla tiden, det slutar aldrig. Känns som att jag nös 40 gånger igår och fortsätter lika mycket idag. Är det inte så att hjärnan stannar när man nyser?! Eller vad har jag fått det ifrån? I så fall har jag varit hjärndöd en hel del sen igår, haha!

Idag blir det heller inte mycket att göra. Ska ligga nerbäddad i sängen idag. Känner mig varken bättre eller sämre, liiiite sämre kanske men inte farligt. Uh, det kommer bli en tuff vecka det här, det känner jag på mig. Därför ska jag inte gå utanför dörren idag och bara ligga i sängen och sen ikväll kolla på Melodifestivalen med mamsen.

Vi får se om Jonas kommer hit en stund. Skulle ha träffat honom igår men blev inte av. Om han mobil fungerar som den ska så man kan nå honom så  kanske det blir av idag, det återstår och se, annars som sagt händer det inte ett skit.

Ha det bra! Hörs senare kanske :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0