25:e Februari

Hej på er!

Jag levar faktiskt! Har känt att jag inte orkat med bloggen då det varit mycket annat som tagit all min energi. Som jag skrev om tidigare så kändes det som jag höll på att bli sjuk och vilade upp mig och gjorde allt för att det skulle förhindras men icke, jag blev ju såklart sjuk. Vart riktigt sur över det och missade mina två första dagar på praktiken. Ska man arbeta i en livsmedelsbutik så känns det inte så mysigt att gå och snora och hosta sönder sig och så hade jag även mr. feber på besök en snabbis också.

Igår och idag har jag i alla fall varit på Ica Ettan. Det känns jättebra och den som trodde det var ett chilljobb, så fel den hade! Det är fan att slita alltså. Bära tunga grejer och stressigt ungefär hela tiden, är man inte det själv är omgivningen det. Men jag har blivit bra bemött och tycker om alla jag har träffat på, fast jag kan inte hälften av alla nämn, det blir "Du" eller "Kan DU hjälpa mig" haha. Kommer aldrig lära mig namnen känns det som, men har ju tre veckor på mig.

Är skittrött om kvällarna vilket känns bra så man ändå får sova. Fick bara sova ca 4 timmar fösta natten, kunde inte somna pga hosta. Så slockade som ett utblåst ljus igår och idag var jag ännu tröttare, men andra dagen är alltid värst. Men den här dagen gick bäst av dom två jag varit där. Känns bra att dom redan börjar ge mig lite ansvar för saker och ting, dock blir jag orsäker och förvirrad då jag inte riktigt fått någon genomgång om någonting.

Nej nu ska jag stänga ner här och försöka sova och det blir nog inga problem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0