6 Februari

Hejsvejs!

Orkade inte uppdatera någon idag på dagen. Har varit ute på promenad med Wilma och sen har jag bara legat och degat för jag har haft en sån jävla magkatarr och mått illa. Det tog emot att åka till jobbet men fick tänka på att det bara var x-antal timmar sen är jag ledig i en vecka liksom, och att det är pengar, viktiga pengar.

Jobbade som sagt ikväll. Vi fick nog igen från igår. Igår var det ju som sagt riktigt lugnt. Idag har det varit folk hela tiden. Och ett tag var det riktigt mycket att göra. Varför ska allt ta slut och behöva fyllas på, på en och samma gång för?! haha. Men klockan tickade på väldigt fort så det var skönt. Fast det känns i fötterna och benen nu ska jag tala om. Fan, måste införskaffa mig en stegräknare, vore kul och se hur många steg man tar på en kväll!

Nu ska jag spela lite, som vanligt, haha! Har redan hunnit tryckt i mig mackor, var så sjukt hungrig. Sen blir det sängen och Without a trace och sen sängen. Om jag orkar ska jag vakna kvart i tio och kolla reprisen på melodifestivalen. Måste ju bara slå upp ögonen och starta tv.

God natt på er glada! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0