Ångest!

Klockan är snart tre, mitt i natten och jag sover inte än. Jag vill inte gå och sova, även om jag vet att jag mår bättre imorgon. Jag har börjat fått sådan jäkla ångest på kvällarna/nätterna. Det är så jäkla jobbigt, det gör så inte kan sova bla. Vet inte vad jag ska göra heller, inte många som är vakna den här tiden så man kan inte ringa någon för att försöka komma på bättre tankar.

Jag ska nog ta och stänga ner här, slå på ett till avsnitt av Without a trace, det får mig att må lite bättre för stunden i alla fall. Sen dra täcket över huvudet och försöka sova, det låter som en bra plan för mig.

Ska upp i vettig tid imorgon, ska fan inte sova bort halva dagen. Ska försöka komma iväg och sola hade jag tänkt, sen ta mig en pyssla om dag kanske?! Ska vara barnvakt åt Nova någon/några timmar också! Sen får vi se om Christian kommer över. Nåja, god natt på er, hoppas ni sover gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0