Check!

Sådär ja, nu har jag varit riktigt duktig :) Nu kan jag äntligen bocka av städningen. Sätt på en massa bra låtar med Cascada, dom har ju en coverskiva, den är riktigt bra. Har ingen aning om den är ny eller gammal, bra är den i alla fall.

Nu har jag dammat, dammsugit, bäddat och städat garderoben. Så mycket rensning blev det väl inte, ett par plagg bara. Hittade ju massa kläder jag glömt bort, haha. Och sen det där med separationsångest för allting, det är jobbigt!

Nu ska jag ta ett varmt bad, ska bli riktigt skönt! Det är fasen svettigt att städa ordentligt, speciellt att dammsuga, blir så varmt från dammsugaren.

Var ute och hämtade Wilma också, jag har saknat henne. Anita är ju i Brasilien så nu ska vi vara hundvakt tills Anita kommer hem skulle jag gissa på, på måndag vill säga. Mysigt att ha lilla Wilma här :) Nej, badat var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0