Dataproblem!

hallå där!

Har inte uppdaterat på ett par dagar för jag har inte alls varit på humör så tycker inte det har varit någon idé att uppdatera.

Nu är jag utan dator också. Min kära laptop har krånglat ett bra tag nu, vill inte starta ordentligt och sånna saker. Så nu har Patrik, en granne som är väldigt duktigt på datorer och jobbar med just datorer ska kolla på det. Så han har precis varit här och hämtat den och ska kolla igenom den och se om han kanske kan fixa den.

Vi får se hur det slutar. Ska hålla i mina pengar så jag kan spara ihop och köpa en ny, BRA dator för en gång skull. Jag har sån jävla otur med tekniska grejer, jag förstår verkligen inte. Datorer, tv-spel, mobiltelefoner, you name it!

Nej nu ska jag sätta mig och glo på tv. Ikväll är det Kniven mot strupen, dom är i Västerås på Tusen och en natt eller West som det heter nu. Ska bli intressant och se, det var ju min favoritresturang förut så antar att man kommer bli lite äcklad! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0