friday i´m in löööve

Hallå i stugan!

Inte mycket till uppdatering idag inte. Har inte hänt någonting idag, har legat och tagit det lugnt halva dagen i sängen då jag inte sov så mycket imorse, eller jag vakna ju hela tiden.

Jag har tagit en promenad med Wilma och ett varmt bad efter det, det är väl ungefär det som har hänt. Nu sitter jag och spelar lite och väntar på maten. Om ca 1½ timme ska jag åka och jobba, 21 - 02 som vanligt! Och om två veckor är jag ledig hela helgen!!! Det ska bli riktigt skönt. Inte för att det gör så mycket att jobba, men jobbar oftast varje fredag och lördag, då kan det vara skönt med en ledig helg :)

Nej, nu ska jag spela sen äta mat! Kanske hörs inatt, önskar er alla en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0