I´m Back!

Hallå där! Nu är jag tillbaka här igen, för stunden i alla fall.

Hämtade datorn från Patrik för jag klarade inte av att vara utan den men när jag fick den var den ännu sämre, gick ju inte ens att starta. Min underbara pojkvän försökte få igång den i över 40 minuter och tillslut så. Efter  många om och men fungerar den faktiskt som den ska, äntlingen! Men jag har i alla fall tänkt att börja spara till en ny dator, det lär ta ett bra tag eftersom man inte har allt förstor inkomst.

Vad har hänt i veckan då? I måndags var jag på en liten intervju, angående praktik på Ica Ettan. Och det gick superbra, så fyra veckors praktik börjar på måndag :) Kommer bli fyra tuffa veckor då jag varje helg ska jobba på Skyen, inge vila här inte. Fredagarna kommer bli extra tuffa.

Nu ligger jag här nerbäddad i sängen och fryser. Håller på att bli sjuk. Började känna lite igåt kväll och det var inte alls bättre när jag vaknade imorse. Tråkig nog, det är min lediga helg för en gång skull och så håller man på att bli sjuk. Och jag får inte vara sjuk i början av praktiken så därför kommer jag ligga hemma hela helgen och bara ta det lugnt.

Ska kura ner min ordentligt i täcket ett tag, kanske till och med blir ett bad senare så man får upp tempraturen lite och ta lite nässpray så man kanske kan andas?! :) Tycker ni ska tänka på mig så kanske jag blir frisk fortare!

Ha en bra helg allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0