Massa mys!

Det är väl det söndagar är till för, eller? Att bara ligga och mysa i soffan med täcke och kudde och titta på massa bra på tv´n. Det är i alla fall vad jag har gjort, ätit god mat och så lite godis fick plats också, haha!

Brorsan och jag åkte ut en snabbis till Mediamarkt för jag ville se om dom hade Cold Case men hittade det inte tyvärr så jag köpte andra säsongen av Without a trace istället för jag har ju nästan kollat klart på första säsongen, trodde jag. Så jäkla klantig jag är. Fick liksom inte ihop det, fyra skivor, tre avsnitt på varje skiva och det var ca 955 minuter långt, hela säsongen. Det går inte ihop. Tog fram miniräknaren och såg att det ska vara ca 21 avsnitt på första säsongen. Då provade jag vända på skiva och se där, tre avsnitt till, haha! Då är det ju avsnitt på båda sidorna av skivan. Så helt plötsligt har jag jättemånga avsnitt att titta på, det tycker jag iofs bara är bra!

Nej nu ska jag datanörda mig sen blir det att bädda ner sig i sängen och glo på Without a trace då! Oj, nu ringer min älskling också, ska vara lite social med honom! God natt på er, hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0