Städa Städa Städa

Hej på er!

Jag har sovit så himla gött i min säng inatt, jag ville inte vakna och ännu mindre gå upp men tyvärr kan jag inte ligga i sängen hela dagen för jag måste upp jättetidigt imorgon, tyvärr. Men i helgen blir det nog att bara ligga i sängen mellan jobbpassen :)

Idag hade jag tänkt rensa ut och städa min garderob. Kom på mig själv igår att jag har shoppat så mycket nytt att jag hade glömt bort några plagg jag köpt, haha. Då är det fasen illa. Men tänkte sega lite innan, spela lite på datorn innan ;) sen städa. Det blir att sätta på bra musik och helt plötsligt är det roligt att städa. Kanske blir så att jag dammar och dammsuger rummet också, det får vi se.

Så städning står på dagens schema sen kommer Christian hit efter att han varit och gymmat med sin kompis och nördat lite framför sitt tvspel, haha! Nej, nu ska jag spela så jag förr eller senare kommer ihåg med städningen :) hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0