20 Januari

Var uppe tidigt imorse, hade ett möte kl 10 så det var bara att pallra sig upp! Mötet gick jättebra, helt över förväntningarna så jag gick där ifrån med ett leende på läpparna. Äntligen, det händer grejer! :)

Resten av dagen har det inte hänt så mycket. Har varit ganska så rastlös faktiskt men inte orkat göra så mycket. Blev att titta på handbollen, jävla skit.. nu har vi förlorat båda matcherna så på fredag gäller det!

Nu tänkte jag slå på lite paradise hotel, missade avsnitten igår.. jag var helt i min egna lilla värd. Skönt att det finns webbtv så man kan kolla igen :) Dags att gosa ner sig under täcket och efter paradise hotel kanske det blir en film, om jag inte blivit för trött!

God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0