28 Januari

Jag ska börja detta inlägg med att gratulera min kusin som fyller 22 år idag, stort grattis och hoppas du får en underbar resa din jäkel, inte alls avis :) Kan även slänga in ett grattis till min andra kusin Bea som fyller 32 år idag men hon läser knappast min blogg men ändå ;)

Stor del av den här dagen har bara varit skit. Har inte alls varit på humör och ja, allt har bara varit skit. Åkte ut till Mediamarkt med brorsan för jag ville hitta någon box och jag kom hem med första säsongen av Without a trace/ Brottskod: Försvunnen som är den svenska titeln. Tycker avsnitten jag sett lite då och då på tv har varit asbra. Älskar att ha nåt bra att titta på om nätterna.

Efter vi varit på Mediamarkt åkte vi och hämtade upp Christian, kände att jag bara ville ligga och krama om honom. Någonting kunde väl i alla fall få kännas bra idag. När vi kom hem åt vi den där nya maträtten jag ville prova och det var supergott! Ni ska få receptet en annan dag, jag orkar inte resa mig upp ur sängen och hämta det, haha! Sen har jag bara kollat på tv och kramats med min älskling. Jag är verkligen lycklig med dig ♥

Nu har brosan och Christian precis åkt, eftersom vi hämtade Christian var brosan även tvungen att köra hem honom, men han lider nog inte, han fick en box av mig för besväret :) Nu ska jag kolla fb lite snabbt, spela lite UNO på King.com, det är skitroligt, haha! Sen kolla på Without a Trace!

Kommentarer
Postat av: Stephanie (:

Tack så hjärtligt! :)

2010-01-30 @ 10:52:32
URL: http://steppastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0