Back on track!

Hallå på er!

Har lagt bloggen på hyllan ett tag då jag kände att jag inte alls var motiverad. Men nu dom senaste dagarna har jag funderar på om jag ska starta en ny blogg eller om jag ska fortsätta här. Det blir nog att fortsätta här ändå, ska försöka hitta någon snäll jäkel som har lust att fixa en fin design bara så kan jag nog bli nöjd. Känns lite ovärt att skaffa en ny blogg för jag vill fortfarande vara kvar på blogg.se.

Idag har jag inte gjort så mycket alls. Städat lite i mitt rum bara och duschat. Efter det vart det mest att titta på tv och gosat med katten som varit galet gosig idag.

Får se vad som händer ikväll, kanske blir det Gin Rummy med Mathilda och Petra eller så kanske min fina pojkvän kommer hit. Men ingenting är spikat än så det kan sluta precis hur som helst, så vi får helt enkelt se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0