Den 25:e smäller det!

Idag åkte jag ner på stan till klockan två för att jag skulle gå på möte på Af, och det var helt jäkla värdelöst. Där förlorade jag en timme av min tid på ingenting. Men efteråt skulle jag shoppa så det var väl helt okej ändå.

Köpte två toppar, ett linne, en hoodtröja och en ja.. vad kallar man det, innejacka, bolero?! Någonting sånt i alla fall. Och det sistnämnda vart jag mest nöjd med. Hade spanat in den på ginatricots hemsida under två veckors tid ungefär sen när jag såg den i butiken vart jag jättelycklig, den är så fin. Dock jag är dålig på det här med bilder så får se om det kommer upp några bilder på det jag köpt. Köpte även ett par örhängen också.

Nu ska jag gå och piffa till mig, sen åka och handla när min bror kommer hem. Han har suttit fast i bilkö vid Stäket ett bra tag, stackarn. Men snäll som han är hämtar han upp mig så vi kan åka och handla sen skjutsar han mig till Christian. Ska dit och krama om honom och pussa på honom. Sen blir det Spårlöst och Paradise Hotel ikväll :)

Imorgon måste jag upp tiiidigt, sådär halv sju. Ska vara med mamsen på jobbet lite denna vecka och lära mig växeln och sånt där. Kan alltid vara bra och ha i bagaget! Nej, nu måste jag snygga till mig lite innan brorsan kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0