♥ ♥ ♥

Hej hopp!

Inatt kom min älskling hit, åh.. blir så glad då :) låg och kollade på en film på tv´n som hette "Snow" och den var riktigt mysig. Efter filmen tog det inte lång tid innan jag sov i alla fall.

Idag har det varit en bra dag! När jag gick upp strax efter kl ett så satt jag på kaffe till min älskling och fixade frukost! Själv åt jag smörgåsrån med mjukost på, det kan jag seriöst äta ihjäl mig på, det är så förbannat gott!!

Efter "frukosten" så fixade Christian mammas dator lite, den är ju så sjukt jäkla seg och jag tror det vart ett bra resultat. Sen skulle mamma och Christian försöka fixa bättre bild på min tv. Fick en ny tv när jag fyllde år (22 juni 09) sådär 7 månader senare har jag ÄNTLIGEN bra bild, så jävla skönt! Nu kan jag faktiskt njuta av att sitta och titta på tv i mitt rum och inte bara irritera mig på bilden.

Nu sitter jag här på sängen med datorn framför mig och min älskling ligger och glor på tv bredvid mig. Vi har faktiskt varit tillsammans i tre månader idag, tiden går fort när man har det roligt! :) Så ikväll blir det massa mys och tvtittande. Puss på dig älskling! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0