Friday

Hallå på er!

Idag har det varit en lååång dag, känns det som i alla fall. Ett under att jag inte däckat i soffan under kvällens tvtittande måste jag erkänna.

Klockan ringde halv åtta imorse, usch! Även om jag har vänt tillbaka dygnet och inte går upp efter klockan 11, senast så var det väldigt jobbigt att stiga upp. Går upp och tar en cigg, mer sovande än vaken och sen in i duschen, då piggnar man till lite. Åkte ner på möte på kunskapscompaniet och sen mötte jag upp min älskling och så gick vi på jobbchansen tillsammans, öh.. jag lyssnade inte alls på vad dom sa för jag var så distraherad/skitglad över en annan grej som hände precis innan. Och vad tänker jag inte berätta, det får ni veta nästa vecka.

Åkte hem vid tolv och bara slappa, mös lite med christian, får passa på.. denna karl har många bollar i luften nu för tiden. Sen var det att åka ner på stan igen för ett möte på eftermiddagen. Efter mötet åkte jag och brorsan och hämta Wilma, hämtade mamma, åkte och handlade och hem och slängde ner arslet i soffan. Kollade handbollen, fasen också! Förlust igen och nu är vi ute. Efter det var det let´s dance på listan och under tiden åt vi revbenspjäll och ost och kex, mums!

Nu ligger jag här nerbäddad i sängen, galet trött men vetifan om jag vill sova än alltså? Ska försöka vara vaken en liten stund till och bara datanörda mig och slappa av, men tror det blir max en timme. Sov så gott på er, och ursäkta detta lååånga inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0