Kladdkaka och tv!

Nu har jag varit sugen på kladdkaka i ett par timmar. Det kommer bli så att när jag skrivit klart detta inlägg så kommer jag gå ut i köket, plocka fram alla ingredienser och slå ihop en kladdkaka. Det låter egentligen jobbigt men jag vet att resultatet kommer vara värt det! :)

Fortfarande inget planerat för kvällen. Känns som om att jag kan stryka kortspelet, det kommer nog bli försent eller så. Och min pojkvän verkar vara väldigt upptagen då jag inte hört ett ljud från honom. Som sagt, det visar sig. Nu ska jag gå och göra en kladdkaka bara för det och sen ikväll är det faktiskt massa bra på tv, Bygglov, Spårlöst och självklart Paradise Hotel! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0