Oooonsdag!

Hej hopp gummisnopp! ;)

Idag är jag på riktigt bra humör men vet inte riktigt varför. Kanske för att jag tryckt i mig en massa tårta på mamsens jobb idag?! Dom bjöd alla på tårta för att det skrevs nya kontrakt igår för saab :) Har som sagt varit med mamsen på jobbet idag, det var gaaanska så segt för hon hade nästan ingenting att göra.

Direkt när hon slutade åkte vi och handlade. Storhandlade, jag tycker inte om att trängas med alla jävla människor. Har ni tänkt på hur egoistiska människor blir inne i affären?! Dom tänker ju bara på sig själva och ställer sin jävla vagn mitt i vägen osv. Stryk ska dom ha!

Provsmakade en maträtt dom bjöd på, på maxi.. SKITGOOOD! Den ska jag försöka mig på att laga imorgon. Kalkon Teriyaki heter det, åhh.. det bara vattnas i munnen när jag tänker tillbaka på hur gott det var, haha. Kan vara snäll och ge med mig av receptet, men gör det sen. För nu ska jag strax äta sen är det Robinson, det är ju finalvecka!

Förresten, lovade bilder på mina nyiköpta kläder. Har shoppat lite till nu så får vänta tills imorgon kanske ;) Här får ni i alla fall en bild på tårtan som det bjöds på, och den var jättegoood! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0