Pensionärsvarning!

Måste bara tala om en grej som hände ikväll, haha!

Jag och Christian hade parkerat i soffan och precis slängt i oss Burger King och var proppmätta. Funderade lite på var som gick på tv. Då säger dom precis på trean att det var dags för "Miljonlotteriet lyckohjulet" och både Christian och jag ba: åhh, vad roligt.. det är ju skitbra! Då säger Christian "Fan 19 bast och gillar lyckohjulet, herregud!" - Det tycker i alla fall jag är en liten pensionärsvarning!

Apropå något helt annat, Nordmans nya skiva "Korsväg" är riktigt bra! Tyvärr har den inte kommit upp på Spotify än så får passa på att lyssna när jag åker bil med my lovely boyfriend som är skivberoende och får abstinens om han inte köper minst en skiva i månaden! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0