Proooblem!

Igår hade jag problem med mitt internet heela dagen. Christian kom hit och fixade det men då satt ju han som fastklistrad vid datorn i några timmar och sen var jag tvungen att åka och jobba så kunde inte sitta vid datorn någonting igår.

Idag installerade mamsen om routern(?) så nu funkar det hur bra som helst igen. Tekniska grejer, det är fan inte min grej. Jag kommer bli galen på det en vacker dag :) Och är det inte internet som krånglar så är det blogg.se som har varit knas för mig hela dagen, har inte kunnat logga in.

Ikväll ska jag jobba igen. Ska fixa håret nu, tänkte locka det för en gång skull. Sen blir det att slänga i sig någon mat och dra till jobbet till kl 21. Jag är sugen på att jobba, men jag vill egentligen inte.. jag vill vara på andra sidan med dom andra och också få dricka haha. För en gång skull känner jag mig riktigt partysugen men då står det jobb på schemat!

Nu har jag tyvärr inte tid att sitta här mer, måste fixa mig så jag hinner med allting. Tar ju sin lilla tid att locka håret! Hörs inatt efter jobbet eller imorgon :) Ha en trevlig kväll allihopa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0