Sista Januari

Nu är jag hemma igen. Har varit hemma i nästan en timme och nu ligger jag nerbäddad under täcket och fryser som fasen! ;( Det är 13 minusgrader ute och jag har knappt någon tätningslist vid min altandörr, brrr! Min kusin är i Thailand nu, avundsjuk!!!!

Det har gått bra på jobbet i alla fall. Det vart några småruscher och det fanns lite att göra hela tiden så det var skönt! Fast som sagt har jag varit riktigt sugen på att festa ikväll och det vart ju inte bättre när Fredrik och Zoran m fl kom dit och hade lite rajraj. Men den 19 - 20 feb är jag ledig så kanske får styra upp nåt då?! :)

Nu ska jag spela lite på king.com eller slå på Without a trace om jag orkar resa mig upp från sängen, haha. Sen blir det att sova. Förresten, jag köpte Without a trace häromdagen och jag trodde det var den serien jag ville ha. Nej jag är så jävla klantig och köper fel, haha. Jag ville ju ha Cold Case ;P Så kan det gå. Fast Without a trace är bra men det blir att köpa Cold Case sen.

Nu ska jag sluta snacka massa skit och spela lite. God natt på er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0