tisdag

Hej på er!

Idag skulle jag ha följt med mamsen till hennes jobb för att få lära mig lite men jag har sovit jättedåligt inatt så först bestämde jag mig för att åka dit efter lunch istället men sen har jag haft sådan magkatarr och mått illa pga det så jag hoppade det idag. Får ta det imorgon istället.

Nu ska jag ta ett varmt bad och sen snygga till mig och senare kommer min älskling hit, hihi. Blev så glad när han sa det! Du är så himla underbar, jag är så himla kär ;*

Och vet ni, idag eller ja.. kanske imorgon kommer det kanske upp bilder på det jag har köpt :) Tänkte ta bild på det idag så kommer jag nog lägga upp dom imorgon. Brukar inte sitta vid datorn så mycket när jag är med min sötnos! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0