1 JUNI!

Hej! Jag lever trots allt, har bara haf fullt upp med allt jobb!

Idag var jag helt slut när jag kom hem från jobbet, jobbade först 7.45-14.45 sen åkte jag och handlade lite och när jag kom hem såg min säng väldigt lockande ut. Min säng har nog inte varit så skön som den var då på jäkligt länge. Sov nästan tre timmar och gud så skönt och välbehövligt det var, jag ville inte vakna. Drömde nåt stört om att jag var med i en porrfilm också fast jag satt ändå och titta på, måste varit från igår när jag kollade på Norska hollywoodfruar och det kom dit två porrstjärnor, haha!
Efter 6 dagars arbete men en jäkla helg (som blev precis som jag skrev i förra inlägget, fick inte ledigt) så är jag äntligen ledig en dag, hoppas inte Jenny ringer imorgon bara.

Ska kanske ta en fika med Ulrika imorgon? Tänkte ringa och kolla med henne imorgon. Orkar inte planera någonting nu i fall jag känner för att bara ligga hemma och inte resa mig upp ur sängen! Sen är resten av veckan redan uppbokad. Torsdag personalmöte i fyra timmar och på fredag ska jag jobba på både ICA och Skyen och sen på lördag Skyen! Det är vad jag vet nu, får se om det blir nåt mer på ICA! Har blivit väldigt mycket jobb där nu och det gillas starkt!

Nu ska jag gå och kissa och ta en liten cigg sen vet jag inte. Vill se någon bra film men något förslag?
Vet ni, idag är det precis 3 veckor kvar tills jag fyller år, hoho! Märkvärdigt som fan! ;)


Kommentarer
Postat av: therese

sv: jaa haha, blev skitröd!

2010-06-19 @ 18:12:41
URL: http://erikatherese.blogg.se/
Postat av: WeDesign

tjenare! är du sugen på en ny bloggdesign? vi har just nu en tävling i bloggen där du kan vinna en söt design. :)



eller behöver du bara designhjälp? kika in hos oss!

/ WeDesign

2010-09-21 @ 21:12:11
URL: http://wedesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0