11 mars

Så var denna dag avklarad på praktiken och snart är det helg, men innan det har jag en lååång dag framför mig. Praktik 8 - 17, jobb 21 - 02, efter det har jag helg! :) Lyckades få ledig på lördag. Bättre så faktiskt att jobba fredag och sen ha resten av helgen ledigt känner jag :)

Nu sitter jag är inkurad i täcket och är sjukt trött, inte sovtrött så det är bra, bara sjukt seg. Eftersom jag jobbar imorgon kväll så äter vi lite godare mat ikväll istället, fläskfilé, hemmagjord klyftpotatis och beasås, mums! Sen från 19.30 - 22.00 har jag tv, så då tänker jag gosa ner mig i soffan och bara ta det lugnt. Kanske slinker ner en bit sockerkaka också ;) haha!

Bloggar nog inte någonting imorgon, hörs på lördag istället :) ha det bra, trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0