15 Mars

Halva Mars har redan gått och snön försvinner sakta men säkert. Har hört att det kanske ska snöa lite i veckan. Då vet jag fan inte vad jag gör alltså, flyr från Sverige eller nåt.

Så var det måndag igen vilket innebär praktik, sista veckan nu. Måste ta och säga att det är ganska skönt det faktiskt. Jag trivs osv men allting känns väldigt enformigt! Packa upp varor dag ut och dag in. Vad hände med att lära sig kassan?! Hmm.

Sitter här framför datorn med en kurrande mage, är så sjukt hungrig. Har verkligen fått in  en rutin, kan man säga så?! I alla fall när det gäller att äta, äter på regelbundna tider och fan va bra det känns alltså. Ikväll blir det kyckling och pasta med ostsås och självklart en massa wokgrönsaker till, MUMS! Ska äta en jäkla massa wokgrönsaker, var ett tag sen jag åt det och är riktigt sugen på det.

Sen blir det att slå ner arslet i soffan som vanligt, haha! Glo på tv, kommer nog bli några avsnitt Without a trace då det inte går nåt bra på tv ikväll vad jag vet. Mumsa lite på mitt naturgodis ska jag också göra innan det är dags för sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0