17 Mars

Tråkigaste dagen på praktiken är äntligen avklarad! Fast jag måste säga att det har varit den roligaste tisdagen av dom alla under dessa veckor i alla fall.

Tänkte bara uppdatera här lite snabbt för snart ska jag slå ner arslet i soffan. Direkt när jag kom hem ställde jag mig och gjorde fläskpannkaka. Okej, jag pratade för med Mathilda i telefon i över en halvtimme, haha! Sen gjorde jag pannkaka och diskade :) Den blev precis klar, mm vad gott det ska bli!

Bara två dagar kvar på praktiken eftersom jag är ledig på torsdag. Ledig och ledig är väl och ta i kanske, ska faktiskt på alkoholutbildning på torsdag kl 10. Så jag får sova 1½ timme länge den morgonen ;) skönt!

Nu ska jag kila och slänga i mig maten och kolla på halv åtta hos mig sen blir det nog att slå på Without a trace som vanligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0