24 Mars

Tjenixen!

Idag är jag på bättre humör så nu ska jag inte klaga på någonting. :)

Suttit i kassan idag som vanligt och idag gick det riktigt bra. Tycker verkligen det är skitroligt och fan vad jag skulle bli lycklig över att få jobb där. Hoppas kommer jag göra men absolut inte mer, vet hur sjukt svårt det är i dagens läge. Men jag känner verkligen att ett såndan jobb, det är verkligen nåt för mig, älskar´t!

Annars idag då, har det faktiskt inte hänt så mycket. Hade inget bättre för mig så la mig och vilade en stund på eftermiddagen för att tiden skulle gå, haha. Strax efter jag vaknat igen så ringde Mathilda, gick ut och mötte henne och vi stod ute och pratade i nästan en timme, det kändes riktigt bra, båda två behövde prata av oss.

Längtar tills imorgon, jag längtar verkligen till praktiken, jag vill lära mig meeer, jag vill lära mig allting om kassan, jag vill bli bäst på det, haha! Sen efter praktiken ska jag ta en walk ner på stan och möta upp Mathilda för lunch och shopping ♥ Jag är ute efter en fin, ganska enkel svart klänning, gärna tubtop. Ska leta i varenda butik imorgon. Kollade igenom alla sidor jag kunde komma på igår som säljer kläder, hittade ingenting. Jo en skitfin klänning som kostade 1095:- hade man mer jobb så, ja.. men så är icke fallet. Någon som vill köpa den?! Haha.

Nu ska jag kolla på tv sen blir det att sova så jag är utvilad tills imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0