25 Mars

Vilken dag det har varit, jag har fatt knappt suttit stilla sen jag gick upp imorse. Först praktik mellan 8 - 12, okej.. satt ju i kassan i fyra timmar men då arbetar man ju och det är ju inget vila precis. Direkt när jag sluta så kom brorsan och Mathilda och hämtade upp mig så åkte jag och Mathilda ner på stan och shoppade, var på stan i nästan fyra timmar. Köpte en hel del, ringar, bh, klänning (dock inte en sån klänning jag var ute efter), läckra strumpbyxor, ett par skor.. ooops och sen ett par jättesöta jeansshort! Tror jag fått med allt, kanske kommer blider sen, har inte haft tid att fota det än.

Kom hem strax efter klockan fem då fixade jag ihop lite våfflor och stressa som fan, åt halvdegiga våfflor och sen drog jag direkt hit. Hem till Helen som nu har flyttat. Är barnvakt åt Nova! Hon sitter och tittar på pippi och jag sitter här och tittar lite, skönt att få ha slagit ner arslet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0