26 Mars

Nu har jag gjort min sista dag på min praktikplats, Ica Ettan. Det är fan sorligt alltså. Jag har verkligen älskat att vara där, lärt mig mycket, speciellt nu när jag suttit i kassan också. Det är nåt som passar mig till 100%. Får hoppas på allt i världen att någon slutar eller att dom behöver mer personal helt enkelt.

Jag fick med mig en smörgåstårta hem, en liten hejdå present sådär. Den var riktigt god så bjöd moster på lunch som var snäll och hämtade upp mig efter praktiken. Nu ska jag ta och vila en liten stund så jag orkar med denna långa dag. Jobbar ikväll 21 - 02 om Helen inte skulle ringa in mig tidigare men det visar sig.

Ha en bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0