28 Mars

Idag är jag lite piggare. Igår var jag sjukt seg och hade en skapligt jobbig huvudvärk som kom och gick hela dagen så jag tog det bara lugnt hela dagen/kvällen igår. Var ute en snabbis på Hälla med brorsan och mamma, hittade en lila söt liten klänning, blir förmodligen att ha den på personalfesten på söndag.

I fredags jobbade jag, som vanligt. Vi alla var skitrötta och ville bara hem. Åker ner i källaren för att dumpa alla sopor osv. Då fastnar Alex i hissen, typiskt att sådant ska hända när man verkligen bara vill hem. Så det tog en timme extra allt som allt för att den där nissen skulle komma och få ut henne och starta om hissen osv. Jag och Erik satt kvar i källaren med Alex, var ju inte direkt så jag hade tänkt att min fredagnatt skulle se ut, jag ville bara hem och sova. Somnade väl strax innan fyra på morgonen så det var inte så konstigt att jag var seg igår.

Idag vet jag inte vad som händer. Ska snart ta ett varmt bad, ruskigt skönt. Har lite huvudvärk idag också men tror det beror på mensen. Är sugen på att åka ut till Ikea, kollade på någon smart förvaring till alla mina smycken. Har ett en grej där förut för hundra år sen, undrar om dom har kvar den, för det vore perfekt! Annars händer det inte mycket. Ska kolla på den nya Wallanderfilmen med mamsen ikväll bara :)

Jag lovar er, bilder kommer senare ikväll eller imorgon, ska ta bilderna idag i alla fall! :)


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Vad bra att du hitta en klänning till p-festen! :D

2010-03-28 @ 16:05:41
URL: http://mathildaliksom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0