31 Mars

Här vart det då ingen vila för mig som jag hade trott. Det var väl en lagom slö morgon så det var väl skönt men sen blev det allt annat än lugn och ro. Brorsan och jag åkte ut till bolaget kl 15 och när vi åker därifrån ringer Jenny från Ica och frågar om jag kan hoppa in och jobba. Självklart men var bara tvungen att åka hem och duscha först. Så på 40 minuter, duschade jag, sminkade mig och fixade håret och var på Ica, fan stolt över mig själv alltså! ;P

Jobbade ca 5 timmar idag, I like! Vart glad för jag har fått fler tider också. Imorgon jobbar jag 14 - 21, lördag 12 - 20 och söndag 10.30 - 15.00 Perfekt! Då hinner jag vara med på personalfesten på kvällen sen också med Sky Bar! Gör mig absolut ingenting att jobba hela helgen, påsken är inget speciellt för mig ändå så. Tjäna pengar istället, det gillas.

Nu ska jag datanörda mig tills det blir dags för sängen. Har ont i ryggen också ;( Dom där stolarna på Ica är fan inte sköna alltså! Usch! Men god natt på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0