6 mars

Hallå på er alla glada!

Idag är jag på strålande humör. Somnade klockan tolv igår kväll, så tidigt var det längesen jag somnade på fredagkväll måste jag säga men fasen så skönt det var att vakna upp strax efter 10 imorse och vara riktigt utvilad. Idag har jag varit och handlat med familjen, köpte till och med en harry boy i hopp om att vinna lite pengar, haha! Har även varit ute på en promenad men mamma och Wilma i det otroligt fina vädret, riktigt skönt i solen! :)

Nu sitter jag och lyssnar på Cascadas senaste skiva medans jag låter decubalsalvan sjunka in i huden, världens bästa salva mot torr hud! Blir på sånt jäkla partyhumör av Cascadas musik. Ikväll hade det suttit perfekt med att få festa men näe, jag ska jobba! Fast som jag brukar säga, bättre att jobba och tjäna pengar än att vara ute och spendera pengar ;) Börjar två timmar tidigare ikväll också, så mer pengar till mig!

Nu ska jag snygga till mig, äta mat och dra till jobbet till klockan 19! VI hörs!
(ska skärpa mig med uppdateringen!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0