Narkotiautbildning.

Idag så ska jag iväg på narkotikautbildning med jobbet, det ska bli riktigt intressant. Så hoppas nu på att det är bra. Jag är så noll insatt i allt som har med droger att göra så det kan väl vara intressant att få lära sig lite om det. Bra att veta också eftersom många ute på krogarna använder droger. För i dagsläget skulle en drogpåverkad människa kunna prata med mig och jag tror fan inte jag skulle märka något, inte i krogenmiljön i alla fall.

Jag hatar min mage idag. Den lever sitt egna lilla liv, det gillar jag inte. Har haft magkatarr hela natten och nu har jag bara sjukt ont i magen istället. Ska försöka äta en macka så jag får i mig någonting, sitta på en utbildning i några timmar på tom mage är nog ingen hit! 

Nu ska jag klä på mig och sen ta en cigg, måste kila ner på stan snart så. Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0