Skärpning!

Okej, nu har jag fått tillsägelse att jag måste börja uppdatera mer så nu skriver jag ihop nåt bara för det! ;)

Igår jobbade jag som sagt, det och var att göra, jag var helt slut efteråt, somnade gott när jag kom hem vid halv fyra inatt ska jag säga er. Men fick inte direkt mycket sömn, strax efter 10 ringde klockan. Fick inte sova så länge som jag hade velat för jag måste klara av att gå upp halv sju imorgon bitti.

Idag har jag och brorsan varit ut och åkt halva stan runt. Åkte och handlade så vi kan göra kyckling och ris i ugn, åkte till mediamarkt för brorsan skulle köpa en box, och då råkade jag få med mig Without a trace, säsong 3 ooops. Efter det drog vi ut till Siba. Har funderat länge på att införskaffa mig en liten kamera man kan ha i väskan och idag slog jag till. Har inte riktigt fått iordning på den än men hoppas att den är bra!

Nu ska jag äta en macka för min mage skriker efter något att få arbeta med och sen om en timme blir det massa god mat! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0