23 Maj!

Shit vad seg jag är idag! Hade gärna legat kvar i soffan med en mysig filt i bara mjukiskläder men icke. 19.30 ska jag vara på jobbet, SkyBar. Är ett gäng på 70 pers(?) dom ändrar sig tydligen hela tiden, från börjar var dom 120, i alla fall som har abonnerat stället därför vi har öppet på en söndag. Hoppas att det blir lite drag så tiden går fort eller att dom tröttnar och går hem tidigt, haha!

Nu ska jag fixa håret så det ser okej ut och sen blir det väl att åka iväg till jobbet :) Ha en bra kväll!

Förresten, fick sms från Mathilda igår. Hon satt på Fougere och drack en drink och hade det bra. Idag har hon legat på fougere och solat och bara njutit. Jag är så jäkla avundsjuk. Tur att hon inte bor där i alla fall, då hade jag fått frispel ;) Men önskar henne ännu en gång en underbar resan! Och hoppas hon tänker lite på mig när hon är på Fougere och saknar att inte ha mig där, haha! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0