26 Maj

Har inte blivit någon uppdatering på ett par dagar för jag har känt mig lite småkrasslig så har inte orkat bry mig.

Livet rullar på, bättre än förr måste jag faktiskt säga :) Jag jobbar ganska mycket nu och jag bara längtar tills sommarjobbet drar igång! Fick två bra löner igår och det bästa är att jag har massor med pengar kvar fast jag betalat mina räkningar. Dock ska mamsen ha lite pengar, men jag känner mig ändå rik, haha!

Åkte till Arlanda ikväll för att köra moster dit, hon åker till Madrid tidigt imorgonbitti. Följde mest med för att göra brorsan sällskap. Kan vara ganska mysigt att åka bil ibland :) Allt gick bra förutom en liten bilkö pga vägarbete. Men nu längar jag ännu mer till Turkiet. Fan, ville bara hoppa på första bästa flyget. Så nu sitter jag här och längtar ännu mer till Turkiet och efter min Mathilda som är där nu och har det totalt jävla underbart! (hopppas jag)

Nu gäller det bara att spara och spara, tur att man får lite skattepengar också, ska lägga undan hälften av det. Sen jobbar jag i sommar så kommer inte ha så mycket tid att spendera mina pengar jag tjänar, hoho! Skulle sitta fint med en eller två veckor i Turkiet!

Nej, nu måste jag gå och lägga mig alldeles strax för imorgon har jag möte kl 12 och sen jobbar jag 15.15 - 21.15 :) Sov gott mina vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0